YOLO sweg mother fuckah..

Jag hade gitarr lektion idag, men den började 10 min försent och man spelar i 20 min, men jag fick spela 10 minuter senare så det gjorde ingen förutom att jag kom lite sent t lektionen. = )

På elevens val så fick jag syslöjd.. Ville igentligen ha bild men aja..
Men då har vi börjat med lappteknik och min kudde som jag ska göra kmr nog bli epiiiiiic för den blir mintgrön och vit, fett snygg kombo juuuu!

Izza var borta från skolan idag igen, allt är ju inte lika roligt utan henne..
Och hon missade skolvalet..

Det var iallafall då skolval.
Meningen med det var att man skulle så Vera ungefär hur det var o rösta..
Jag gjorde typ allt fel och det blev katastrof..
Mitt röst kuvert gick inte ner i lådan så jag tryckte ner det lite random.. 

Men när jag kommer hem så ska jag titta på gårdagens avsnitt av ph. SÅ SPÄND.
Sen ska jag göra fake lemmis och baka något tror jag som jag kan äta när jag pluggar.. PLUGG TIPS INLÄGG KAN KOMMA SNART :3
Oj caps

Ritade denna på bilden idag, vad tycks? Har inte sätt frozen ens så jag ritade på instinkt och vella och elins beskrivningar. 
vardag,

Kommentera

Publiceras ej